Jesper Brodin
Friederike Fabritius
Rory Sutherland
Biļetes
Iepriekšēja reģistrācija par īpašo cenu
Par EBIT
Latvijā lielākā vadītāju konference pulcē vairāk nekā 900 uzņēmējdarbības un politikas līderu un profesionāļu, lai kopīgi diskutētu, jautātu un meklētu jaunas atklāsmes. Tā ir unikāla iespēja dzirdēt pasaules līmeņa personības (ar tulkojumu latviešu valodā) un nodibināt vērtīgus kontaktus. Šīs ir vienīgās divas dienas gadā, kas ir tik piepildītas ar augstākā līmeņa saturu un komunikāciju.
Jesper
Brodin
Bijušais IKEA (Ingka Group) izpilddirektors un pašreizējais Ingka Group valdes loceklis
Kā globālu zīmolu pārvērst par inovāciju, izaugsmes un ilgtspējas līderi vienlaikus? Gandrīz trīs desmitgades vadot IKEA, Jespers Brodins ir pierādījis, ka ambiciozi ilgtspējas mērķi var lieliski saskanēt ar spēcīgiem komerciālajiem panākumiem.
Šodien Jesper Brodin turpina darbu Ingka Group valdē un aktīvi iesaistās globālās klimata iniciatīvās un ANO biznesa programmās, sekojot līdzi tam, kā uzņēmumu padomes, valdības un sabiedrība kopā veido nākotnes ekonomiku. Viņa atklātais, praktiskais līderības stils sniedz vērtīgas mācības par darbinieku vadību un pārmaiņu ieviešanu pasaules mēroga organizācijās
Rory
Sutherland
Alķīmiķis, uzvedības zinātnes vizionārs un “Ogilvy UK” radošais vadītājs.
Kā idejas, kas pirmajā acumirklī šķiet pilnīgi neloģiskas, spēj transformēt pasauli un pavērt vēl nebijušus apvāršņus? Un kāpēc tieši pacietība kļūst par to neredzamo spēku, kas šīs neprātīgās vīzijas pārvērš realitātē?
Rory Sutherland ir uzvedības zinātnes prakses pamatlicējs, bestsellera “Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don’t Quite Make Sense” un grāmatas “Transport for Humans” autors. Viņš ir kļuvis par “TikTok” fenomenu un visā pasaulē iedvesmo auditorijas ar sev vien raksturīgo, unikālo rokrakstu, asu humoru, drosmīgām atziņām un negaidītiem skatpunktiem.
Līdztekus radošajai darbībai “Ogilvy UK”, Rory ir atzīts globāla mēroga mārketinga eksperts, kurš gadiem ilgi veidojis aģentūras stratēģisko kursu un inovāciju projektus. Viņš ir bijis IPA prezidents un vadījis prestižu starptautisku apbalvojumu, tostarp “Cannes Lions”, žūrijas komisijas. Šodien viņš dāsni dalās savās zināšanās par uzvedības zinātni, radošumu un inovācijām.
Rory māca, kā negaidīti patērētāju uzvedības modeļi var kļūt par spēcīgu biznesa priekšrocību. Viņa vadītais 12 nedēļu CPD akreditētais “MAD//Masters” kurss sniedz praktiskus instrumentus biznesa un mārketinga profesionāļiem, kuri tiecas veiksmīgi adaptēties strauji mainīgajos tirgus apstākļos.
Friederike
Fabritius
Neirozinātniece, “The Wall Street Journal” bestselleruautore un neiro-līderības pioniere
“Vadība nav māksla, tā ir smadzeņu zinātne, un darba baudīšana kļūst par atslēgu visaugstāko rezultātu sasniegšanai.”
Starptautiski atzītās grāmatas “The Leading Brain” un “The Brain-Friendly Workplace” autore, neirozinātniece Friederike Fabritius paver durvis uz zinātniski pamatotu un praktisku vadības pasauli. Būdama bijusī “McKinsey & Company” konsultante un zinātniece Maksa Planka Smadzeņu pētījumu institūtā, viņa demonstrē, kā saprast patiesos smadzeņu darbības principus un pārvērst šīs zināšanas ikdienas lēmumos. Viņa palīdz vadītājiem radīt darba praksi, kas rada skaidru fokusu, mazina izdegšanu un ļauj komandām strādāt efektīvi, mainot “Fortune 500” uzņēmumu vadītāju skatījumu uz domāšanu, inovācijām un pārmaiņu vadību.
Viņas grāmatās jaunākie pētījumi par motivāciju, uzmanību un neirosignatūru daudzveidību tiek pārvērsti praktiskos rīkos organizācijām, palīdzot noturēt talantus un novērst izdegšanu.
Friederike Fabritius ir strādājusi ar vadošām komandām vairāk nekā 160 valstīs, tostarp ar tādiem zīmoliem kā “Google”, EY, BCG, “Deloitte”, BMW, “Bayer” un SAP. Viņas idejas ir publicētas “Harvard Business Review”, “The Wall Street Journal”, “Forbes”, “Newsweek” un “HuffPost”.



