2 dienas, vairāk nekā 40 runātāji
ar jauniem iespaidiem un idejām lielākajā biznesa konferencē
jau 5. – 6. septembrī
10. jubilejas konference… no šī gada 2 x lielāks vēriens
2 dienas,
vairāk nekā 40 runātāji
ar jauniem iespaidiem un idejām lielākajā biznesa konferencē
jau 5. – 6. septembrī
10. JUBILEJAS KONFERENCE…
No šī gada…
2 x lielāks vēriens
Kā karš Ukrainā maina pasaules ģeopolitiku?
Tikhon Dzyadko (Neatkarīgais kanāls ДОЖДЬ galvenais redaktors, kurš pameta Krieviju), prof. Andris Piebalgs (Eiropas Universitātes Institūts), Andris Strazds (Latvijas Banka), žurnālists Jānis Domburs un citi.
Draudi pasaules ekonomikai un tās izaugsmi – zemākie pēdējo 80 gadu laikā
Johan Åkerblom (Citadele Banka), Dāvis Siksnāns (Printful un Draugiem Group), Inna Šteinbuka (Latvijas fiskālas disciplīnas padome), Mārtiņš Āboliņš (Citadele Banka), Jānis Bethers (Virši-A) un citi.
Dr. MICHIO KAKU
Ietekmīgākais pasaules fiziķis (Academic Influence), slavens futūrists, piecu „The New York Times” bestselleru autors, līdzautors „Stīgu teorijai” – galvenajai kandidātei kļūt par „Teoriju par visu” (Theory Of Everything).
Dr. MICHIO KAKU
PREZENTĀCIJAS TĒMA
The God Equation: The Quest for Theory of Everything
Einšteins veltīja savu dzīvi, lai atrastu vienu teoriju, kas apvienotu dažādus Visuma spēkus. Lielākie fizikas prāti turpināja šo ceļu – no Stīvena Hokinga (Stephen Hawking) līdz Braienam Grīnam (Brian Greene). Vai varētu būt, ka Dr. Mičio Kaku un viņa komanda ir šīs aizraujošās „Teorijas par visu” (Theory Of Everything) finiša taisnē?
Fiziķis, pārdotāko grāmatu autors, atzīts orators, slavens futūrists un zinātnes popularizētājs. Kā stīgu lauka teorijas līdzdibinātājs Dr. Kaku turpina Einšteina centienus apvienot četrus dabas pamatspēkus vienā lielā vienotā teorijā.
Dr. Mičio Kaku ir viena no visatzītākajām zinātnes personībām mūsdienās. Viņš ir piecu New York Times Best-Sellers autors. Fiziķa jaunākā pārdotākā grāmata ir The God Equation: The Quest for the Theory of Everything.
Nesen žurnāls Academic Influence viņu atzina par “vienu no ietekmīgākajiem fiziķiem mūsdienās”.
Dr. Mičio Kaku ir starptautiski atzīts speciālists divās jomās. Pirmā ir Einšteina vienotā lauka teorija, kuru Dr. Kaku mēģina pabeigt. Otra joma ir prognozēt tendences, kas ietekmē uzņēmējdarbību, medicīnu, finanšu jomu un mūsu dzīvesveidu, pamatojoties uz jaunākajiem zinātniskajiem pētījumiem. Pirms God Equation iznākšanas populāra bija viņa grāmata Future of Humanity, kurā atspoguļota kosmosa programmas nākotne gadu desmitiem vai pat gadsimtiem tālā nākotnē. Vēl viena pārdotākā grāmata The Future of the Mindierindojās pirmajā vietā NY Times, Amazon un Barnes and Noble Bestseller List, kļūstot par pirmo grāmatu, kas nav daiļliteratūra cietos vākos.
Papildus grāmatām The Future of Humanity un The Future of the Mind pārdotāko darbu vidū ir arī Physics of the Future un Physics of the Impossible. Physics of the Future izstrādes procesā viņš intervēja 300 pasaules vadošo zinātnieku, no kuriem daudzi ir Nobela prēmijas laureāti un lielāko zinātnisko laboratoriju direktori, jautājot par viņu redzējumu attiecībā uz nākamajiem 20 līdz 100 gadiem datoru, robotikas, biotehnoloģiju, kosmosa ceļojumu u.c. jomās. Tie ir zinātnieki, kuri savās laboratorijās izgudro nākotni. Physics of the Future sniedz autoritatīvāko un patiesāko izpratni par nākotnes pasauli. Arī Amazon izvēlējās Physics of the Future par vienu no 100 labākajām 2011. gada grāmatām.
Viņa grāmata Parallel Worlds par jaunākajiem sasniegumiem kosmoloģijā tika iekļauta Apvienotās Karalistes prestižās Samuela Džonsona balvas (Samuel Johnson Prize for Non-Fiction) ieguvēju finālā, kā arī Aventistzinātnes grāmatu balvas finālā. Otra Dr. Kaku NY Times pārdotākā grāmata Physics of the Impossible saņēma atzinīgas LA Times, New Scientist Magazine, Guardian Newspaper (Apvienotā Karaliste) un daudzu citu laikrakstu atsauksmes. Tā bija arī populārākā zinātniskā grāmata Amerikas Savienotajās Valstīs.
Starp viņa pārdotākajām grāmatām pirmajā vietā ierindojas The Future of the Mind. Tajā ir aprakstīti satriecošie atklājumi neirozinātnē, kas beidzot sāk atšķetināt vissarežģītākā objekta zināmajā Visumā ‒ cilvēka smadzeņu ‒ noslēpumus. Nesenie zinātnes sasniegumi neirodatoru saskarnes jomā ir ļāvuši izmantot telepātiju, telekinēzi, ierakstīt un augšupielādēt atmiņas un pat fotografēt domas.
Dr. Mičio Kaku ir nacionālās televīzijas CBS This Morning korespondents zinātnes jautājumos. Viņa iknedēļas zinātniskais radio raidījums ir dzirdams 100 pilsētās visā valstī. Viņš ir vadījis vairākus zinātniskus raidījumus Discovery Channel, Science Channel, BBC-TV, kā arī piedalījies David Letterman Show, raidījumos Good Morning America, Today Show, CBS Late Show with Stephen Colbert, HBO, Stephen Colbert Report, CNN, History Channel, PBS- TV, National Geographic un visos lielākajos plašsaziņas līdzekļos.
Dr. Kaku pastāvīgi viesojas valsts un starptautiskajā televīzijā, kā arī vada vairākas zinātniskās televīzijas un radio programmas. Viņš ir piedalījies raidījumos Larry King Show, Nightline, 60 Minutes, Good Morning America, CNN, CNN-Financial, ABC-TV News, Fox News, BBC-TV, BBC-Radio, PBS Nova un Innovation, Tech-TV.
Viņš ir filmējies pilnmetrāžas, 90 minūšu garā mākslas filmā “Es un Īzaks Ņūtons”, kas 2001. gadā tika nominēta Emmy balvai. Par fiziķi tika stāstīts vienā no Tech-TV raidījuma Big Thinkers sērijā, kā arī viņš ir šīs kabeļtelevīzijas tīkla pastāvīgs komentētājs. Viņš ir uzstājies vairāk nekā 500 radiostacijās visā valstī.
RANDI ZUCKERBERG
Agrīnā FACEBOOK vadītāja,
ZUCKERBERG MEDIA līdzdibinātāja un vadītāja
RANDI
ZUCKERBERG
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Kad “metaverss” patiešām ieradīsies?
Tehnoloģijas un jo īpaši “metaverss” sniedz neticamas jaunas iespējas mūsu dzīvē un uzņēmējdarbībā. Taču tas var arī radīt vēlmi izraut matus no galvas dēļ sarežģījumiem un apjukuma. Šajā ieskatiem bagātajā runā Randi sniegs reālus padomus par to, kā panākt, lai tehnoloģijas darbotos jūsu un jūsu uzņēmuma labā: pieņemt darbā, vadīt darbiniekus, reklamēt jūsu uzņēmumu, piesaistīt klientus un daudz ko citu – sarunā, kas ir jautra, dzīva un svaiga.
Randi Zuckerberg unikālā pieredze izvirza viņu gan tehnoloģiju, gan mākslas jomas priekšplānā. Kā Facebook darbiniece kopš tā pirmsākumiem un Facebook Live izveidotāja viņa bija arī Web 2.0 tehnoloģijas veidotāju pirmajās rindās. Viņa ir arī kvalificēta māksliniece. Randi ir uzstājusies Brodvejā un saņēmusi trīs Tony balvas par Brodvejas izrāžu Hadestown, Oklahoma! un The Inheritance veidošanu. Covid-19 izplatības augstākajā punktā Randi izveidoja pasaulē pirmo Brodvejas komercizrādes apraidi (simulcast).
Tagad viņa apvieno šīs abas pasaules, uzsākot Web3. Būdama viena no ievērojamākajām sieviešu balsīm kripto un NFTs, Randi ir aizrautīga piekritēja attiecībā uz nepārspējamajām finansiālo panākumu iespējām, ko sievietēm spēj sniegt Web3. Viņas jautrie un izglītojošie kripto video vietnēs YouTube un Twitter ir skatīti vairāk nekā četrus miljonus reižu.
Papildus tam, ka viņa ir viena no veiksmīgākajām NFT sieviešu vadīto projektu īstenotājām, viņa ir izveidojusi arī HUG, platformu NFT radītāju un pircēju atbalstam, kas ietver kopienas kūrētu atklājumu platformu NFTs (HUGhub), kas ir izaugsmes veicinātājs gataviem NFT projektiem un māksliniekiem (groupHUG), un agrīnas stadijas radītāju programmai (hedgeHUG). Ar šo iniciatīvu palīdzību Randi un viņas komanda strādā pie vairāk nekā divdesmit dažādiem ar kripto, NFT & metaverse saistītiem projektiem.
Hārvarda universitāti absolvējusī Randi radiostacijā SiriusXM vada iknedēļas uzņēmējdarbības sarunu šovu Randi Zuckerberg Means Business, iknedēļas aplādi Crypto Cafe, kā arī ir autore diviem uzņēmējdarbības dižpārdokļiem – Dot Complicated un Pick Three. No jpeg pārdošanas brīvajā laikā viņu var sastapt teātrī vai atpūšoties mājās kopā ar vīru un trim bērniem, kuri ir gandrīz tikpat apsēsti ar kripto, cik viņa.
ALEXANDER OSTERWALDER
Pasaulē ietekmīgākais inovāciju eksperts, #4 Thinkers50 pasaules vadības līderu sarakstā, Business Model Canvasizstrādātājs, biznesa modelēšanas grāmatu autors, STRATEGYZER vadītājs
ALEXANDER
OSTERWALDER
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Kā izveidot neuzvaramu uzņēmumu: cita pieeja jaunām idejām un biznesa modeļiem.
„Inovācijas ir mana kaislība. Vairāk nekā 20 gadus esmu palīdzējis augstākā līmeņa vadītājiem un jaunuzņēmumu dibinātājiem rast labākus risinājumus šajā jautājumā. Es neatkāpšos, kamēr augstākā līmeņa vadītāji visā pasaulē neuzzinās, kā veidot nepārspējamus uzņēmumus.“
Uzņēmējdarbības domātājs
Šobrīd esmu ierindots 4. vietā pasaules ietekmīgāko menedžmenta domātāju sarakstā Thinkers50. Mani īpaši aizrauj sarežģītu problēmu, ar kurām saskaras mūsdienu vadītāji, vienkāršošana. Kopā ar Īvu Pinjēru (Yves Pigneur) esmu izgudrojis uzņēmējdarbības modeļa plānošanas (Business Model Canvas) un citus praktiskus rīkus. Tagad tos izmanto miljoniem speciālistu visā pasaulē.
Uzņēmējs
Manis līdzdibinātais uzņēmums Strategyzer sniedz uz tehnoloģijām balstītus inovāciju pakalpojumus vadošajām organizācijām. Mūsu klienti ir, piemēram, Colgate-Palmolive, MasterCard, Merck. Mēs palīdzam uzņēmumiem efektīvi un sistemātiski pārvaldīt inovācijas stratēģiju, izaugsmi un transformāciju.
Autors
Esmu grāmatu Business Model Generation, Value Proposition Design, Testing Business Ideas, The Invincible Company un High-Impact Tools for Teams autors. Kopā ar saviem bērniem es izveidoju Biz4Kids – komiksu grāmatu, kuras mērķis ir veicināt uzņēmējdarbību.
JITSKE KRAMER
Korporatīvā antropoloģe, kas cenšas izprast pasaules TOP līderu un pārsteidzošu inovatoru, mazu tautu un to viedo dziednieku, kā arī ikdienas cilvēku uzvedības smalkumus.
JITSKE
KRAMER
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Kāda ir cilts kultūras būtība?
Neviens izaicinājums nav pilnīgi jauns. 60 000 gadu cilvēces pastāvēšanas laikā gandrīz katra problēma, ar ko saskaramies mūsdienu biznesā, jau ir pastāvējusi… un tikusi atrisināta. Mums tikai jāsaprot, kā pielietot veco cilšu gudrību, lai atrisinātu mūsdienu problēmas.
Jitske Kramer ir korporatīvā antropoloģe, kas ceļo pa visu pasauli, lai mācītos no tradicionālajiem dziedniekiem, līderiem, novatoriem un nejaušiem garāmgājējiem. Viņa skatās uz pasauli un organizācijām ar antropologa acīm, cenšoties saprast, ko īsti nozīmē būt cilvēkam starp cilvēkiem. Jitske vienmēr meklē veidus, kā veidot spēcīgas ciltis un stiprināt attiecības. Viņa atgriež pasaulīgās zināšanas un pieredzi organizēšanas, sadarbības un vadības pasaulē.
Viņa ir arī uzņēmēja, “HumanDimensions” koordinatore un dibinātāja. 2013. gadā Jitske tika izvēlēta par Gada treneri. Viņa ir pazīstama arī kā grāmatu “Deep Democracy – de wijsheid van de minderheid”, “Jam Cultures – over inclusie, macht en verschil”, “Wow! Wat een verschil”, “Normaal is anders!”, un “Voodoo – op reis naar jezelf via eeuwenoude rituelen” un bestsellera “Werk heeft het gebouw verlaten” autore. “The Corporate Tribe” (atzīta par 2016. gada labāko vadības grāmatu) un “Building Tribes” līdzautore.
Jitske Kramer studēja kultūras antropoloģiju un ieguva etnogrāfa izglītību. Viņas specializācija bija teātris kā izglītības līdzeklis Ugandā. Atgriežoties Nīderlandē, viņa sāka savu karjeru kā trenere/konsultante uzņēmumā “Boertien Training”, strādājot komunikācijas un līderības attīstības jomā, attīstot prasmes psihodrāmā un balss dialogā. Viņa ir apmācījusi simtiem cilvēku visdažādākajās funkcionālās lomās, dažādās nozarēs, īpašu uzmanību pievēršot starptautiskajai sadarbībai. Viņa vadīja “Bridging Cultures” ekspertu grupu, kas koncentrējas uz starpkultūru prasmēm un globālo vadību. 2006. gadā Jitske sāka strādāt pati sev ar nosaukumu HumanDimensions ar klientiem gan mājās, gan ārvalstīs.
Savā pirmajā grāmatā “Normaal is Anders” Jitske izklāsta savu redzējumu par vadību starpkultūru komandās. Svarīgas fokusa jomas ir atšķirību dinamika, pārpratumi, atšķirīgas perspektīvas un cīņas par varu. Šis stāsts viņu ved no Londonas uz Dubaiju un Džakartu. Papildus runām un meistarklasēm viņa arī uzrauga starptautiskas komandas. Viņa arī strādā par konsultanti organizāciju attīstībā rūpnīcās Indijā un Vācijā.
Jitske Kramer stāsti jūs aizvedīs aizraujošā ceļojumā uz cilvēciskām problēmām un risinājumiem. Ieraudzīt, kas notiek patiesībā. Ar pievērstu uzmanību atšķirībām un līdzībām. Skatoties uz lietām no unikālas perspektīvas. Bez autopilota. Uzdrīkstoties noiet no iestaigātās takas. Par dialogu, lēmumu pieņemšanu, varu, iekļaušanu, vadību, organizācijas kultūru, pārmaiņām, sabotāžu un rangu. Par pārdošanu, daudznozaru komandām, drošību un starptautisko sadarbību. Izaiciniet acīmredzamo. Un vienmēr uzdodiet jautājumus. Katru dienu. Ārpus mēs/viņi jēdziena. Par atšķirību savienošanu un pienācīgu atvadīšanos, kad tas ir nepieciešams. Būtiskas zināšanas efektīvai sadarbībai, lēmumu pieņemšanas metodēm un kolektīvām pārmaiņām.
ALEXANDER BARD
Zviedru kiberfilozofs, provokators, mūzikas producents, STOCKHOLM RECORDS (UNIVERSAL MUSIC) dibinātājs, piecu grāmatu, tostarp Digital Libido – Sex, Power And Violence In The Network Society autors, mūzikas grupas Army Of Lovers līderis.
ALEXANDER
BARD
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Digitālās pasaules metafizika(!): no iekšējām eksistenciālām patiesībām līdz radikāli utopiskam iekļaujošas kultūras potenciālam
Zviedru kiberfilozofs, provokators, mūzikas producents, STOCKHOLM RECORDS (UNIVERSAL MUSIC) dibinātājs, piecu grāmatu, tostarp Digital Libido – Sex, Power And Violence In The Network Society autors, mūzikas grupas Army Of Lovers līderis.
Aleksandrs Bards ir zviedru kiberfilozofs, mūzikas producents, televīzijas zvaigzne un ļoti pieprasīts starptautisks orators. Viņš ir sarakstījis piecas grāmatas kopā ar mediju teorētiķi Janu Sēderkvistu. Pirmās trīs – The Netocrats, The Global Empire un The Body Machines – arī ir izlaistas kopā kā The Futurica Trilogy uz pārtulkotas vairāk nekā 20 valodās. Ceturtā grāmata Syntheism – Creating God in The Internet Age tika izlaista 2014. gadā un 2018. gada rudenī tika publicēta piektā grāmata Digital Libido – Sex, Power and Violence in The Network Society. 2022. gadā tiks izlaista trešā triloģijas grāmata Process and Event. Savos darbos Bārds un Sēderkvists konstruē pavisam jaunu metafizisku sistēmu digitālajam laikmetam, kas aptver visu, sākot no jaunās fizikas iekšējām eksistenciālajām patiesībām līdz līdzdalības kultūras radikāli utopiskajam potenciālam.
Kopš 90. gadu beigām Bārds lasa lekcijas par digitālās revolūcijas filozofiskajām, socioloģiskām un ekonomiskajām sekām. Visas savas karjeras laikā viņš ir bijis pamatspēks Zviedrijas mūzikas eksporta sensācijas radīšanā, padarot Zviedriju par pasaulē lielāko mūzikas eksportētāju uz vienu iedzīvotāju, vienlaikus veicinot dziļāku izpratni par informācijas tehnoloģiju pārrāvuma dramatiskajām sekām (Zviedrijā ir vairāk tehnoloģiju “vienradžu” uzņēmumu uz vienu iedzīvotāju nekā jebkur citur pasaulē). Bārds noteikti praktizē to, ko sludina, un kā sociālais uzņēmējs ir dziļi iesaistīts virknē ļoti veiksmīgu tehnoloģiju uzņēmumu un garīgos un politiskos projektos.
Bārds astoņdesmitajos gados studēja ekonomikas ģeogrāfiju Stokholmas Ekonomikas augstskolā, vienlaikus veidojot ļoti veiksmīgu starptautisku dziesmu autora un ierakstu producenta karjeru. 1992. gadā viņš bija ierakstu kompānijas Stockholm Recordslīdzdibinātājs, kas ātri guva globālus panākumus – ar tādām grupām kā The Cardigans, A-Teens un paša Bārda Army of Lovers – pirms uzņēmums 1998. gadā tika pārdots un integrēts ar Universal Music. Lai gan viņš ir apgalvojis, ka ir pārāk aizņemts ar kiberfilozofiju un politiskajām un garīgajām aktivitātēm, lai veltītu vairāk laika dziesmu rakstīšanai, Bārds pat 2013. gadā spēja sarakstīt dziesmas, kas kļuva par Nr. 1 hītiem Eiropā, Āzijā un Ziemeļamerikā. Viņš, iespējams nepārsteidzoši, Skandināvijā ir arī televīzijas slavenība, un ir piedalījies talantu konkursos Swedish Idol un Sweden’s Got Talent kā bargais tiesnesis.
STEVEN VAN BELLENGEM
Globāls viedokļa līderis klientu pieredzes jomā, NEXXWORKS un SNACKBYTES dibinātājs, jaunuzņēmuma Interact un AI uzņēmuma Hello Customer investors, Vlerick Business School profesors, Forbes un The Guardian autors
STEVEN
VAN BELLENGEM
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Piedāvājums, no kura nevar atteikties: kā sagatavoties dienai pēc rītdienas?
Jaunās tehnoloģijas ir pacēlušas latiņu daudz augstāk. Tuvāko gadu laikā darbs ar klientiem izaugs līdz pilnīgi jaunam līmenim. Tehnoloģijām (5G, kvantu skaitļošanai, robotikai un mākslīgajam intelektam) būs galvenā loma klientu vēlmju apmierināšanā, taču tas ir tikai sākums… esi gatavs iedziļināties?
Steven tic gaišai nākotnei, kurā uzņēmumi sadarbosies ar saviem klientiem ilgtermiņā. Viņa aizraušanās ir ideju izplatīšana par klientu pieredzes nākotni. Steven tic veselā saprāta, jauno tehnoloģiju, empātiska cilvēka pieskāriena apvienojumam, domājot ilgtermiņā un uzņemoties savu sociālo atbildību, lai atkal un atkal iekarotu klientu sirdis un sadarbību.
Steven ir vairāku starptautisku bestselleru autors, tostarp “The Conversation Manager”, “When Digital Becomes Human”, “Customers the Day after Tomorrow”, “The Offer You Can’t Refuse”.
Steven Van Bellengem ir starptautisks galvenais runātājs. Pēdējos gados Steven ir uzstājies ar vairāk nekā 1250 prezentācijām pasākumos vairāk nekā 45 valstīs. Viņa pamata nozare ir klientu pieredzes nākotne. Kombinācija starp uz klientu orientētu domāšanu, jaunākajām tehnoloģijām un cilvēka pieskārienu ir Steven stāstu vadmotīvs.
Steven ir sarakstījis piecus starptautiskus bestsellerus par klientu pieredzi un pārdevis vairāk nekā 150 000 grāmatu. Viņa darbi ir tulkoti septiņās valodās, un viņš ir saņēmis dažādus apbalvojumus (visnovatoriskākā mārketinga grāmata, labākā mārketinga grāmata, labākā starptautiskā biznesa grāmata). Viņa viedoklis bieži tiek izplatīts tādos plašsaziņas līdzekļos kā Forbes, Warc, The Guardian,…
Steven ir arī uzņēmējs. Viņš ir iedvesmas aģentūras “Nexxworks” un sociālo mediju aģentūras “Snackbytes” līdzdibinātājs. Kā investors viņš ir iesaistīts arī strauji augošajā digitālajā aģentūrā “Intracto” un AI paplašināšanā “Hello Customer”. Visbeidzot, Stīvens ir arī “Plan International” direktoru padomē.
Papildus savām uzņēmējdarbības aktivitātēm Steven ir arī nepilna laika mārketinga profesors “Vlerick Business School” un vieslektors Londonas Biznesa skolā.
Kā karš Ukrainā maina pasaules ģeopolitiku?
Tikhon Dzyadko (Krievijas neatkarīgais TV kanāls ДОЖДЬ galvenais redaktors), prof. Andris Piebalgs (Eiropas Universitātes Institūts), Andris Strazds (Latvijas Banka), žurnālists Jānis Domburs un citi.
Draudi pasaules ekonomikai un tās izaugsmi – zemākie pēdējo 80 gadu laikā
Johan Åkerblom (Citadele Banka), Dāvis Siksnāns (Printful un Draugiem Group), Inna Šteinbuka (Latvijas fiskālas disciplīnas padome), Mārtiņš Āboliņš (Citadele Banka), Jānis Bethers (Virši-A) un citi.
Dr. MICHIO KAKU
Ietekmīgākais pasaules fiziķis (Academic Influence), slavens futūrists, piecu „The New York Times” bestselleru autors, līdzautors „Stīgu teorijai” – galvenajai kandidātei kļūt par „Teoriju par visu” (Theory Of Everything).
RANDI ZUCKERBERG
Agrīnā FACEBOOK vadītāja, ZUCKERBERG MEDIA līdzdibinātāja un vadītāja
ALEXANDER OSTERWALDER
Pasaulē ietekmīgākais inovāciju eksperts, #4 Thinkers50 pasaules vadības līderu sarakstā, Business Model Canvasizstrādātājs, biznesa modelēšanas grāmatu autors, STRATEGYZER vadītājs
ALEXANDER BARD
Zviedru kiberfilozofs, provokators, mūzikas producents, STOCKHOLM RECORDS (UNIVERSAL MUSIC) dibinātājs, piecu grāmatu, tostarp Digital Libido – Sex, Power And Violence In The Network Society autors, mūzikas grupas Army Of Lovers līderis.
JITSKE KRAMER
Korporatīvā antropoloģe, kas cenšas izprast pasaules TOP līderu un pārsteidzošu inovatoru, mazu tautu un to viedo dziednieku, kā arī ikdienas cilvēku uzvedības smalkumus.
STEVEN VAN BELLENGEM
Globāls viedokļa līderis klientu pieredzes jomā, NEXXWORKS un SNACKBYTES dibinātājs, jaunuzņēmuma Interact un AI uzņēmuma Hello Customer investors, Vlerick Business School profesors, Forbes un The Guardian autors
KONFERENCES REFERENTI
Dr. MICHIO KAKU
Ietekmīgākais pasaules fiziķis (Academic Influence), slavens futūrists, piecu „The New York Times” bestselleru autors, līdzautors „Stīgu teorijai” – galvenajai kandidātei kļūt par „Teoriju par visu” (Theory Of Everything).
RANDI ZUCKERBERG
Agrīnā FACEBOOK vadītāja, ZUCKERBERG MEDIA līdzdibinātāja un vadītāja
MAKSIMS JEGOROVS
ACCENTURE BALTICS vadītājs
VALDIS TURLAIS
RIMI LATVIA valdes priekšsēdētājs
TIKHON DZYADKO
Krievijas neatkarīgais TV kanāls ДОЖДЬ galvenais redaktors
ALEXANDER BARD
Zviedru kiberfilozofs, provokators, mūzikas producents, STOCKHOLM RECORDS (UNIVERSAL MUSIC) dibinātājs, piecu grāmatu, tostarp Digital Libido – Sex, Power And Violence In The Network Society autors, mūzikas grupas Army Of Lovers līderis.
JOHAN ÅKERBLOM
CITADELES valdes priekšsēdētājs
Dr. AUSTĖJA LANDSBERGIENĖ
Ietekmīga pedagoģe un uzņēmēja, VAIKYSTES SODAS un KARALIENES MORTOS MOKYKLA dibinātāja
BAIBA BRAŽE
NATO ģenerālsekretāra palīgs publiskās diplomātijas jautājumos
ALEXANDER OSTERWALDER
Pasaulē ietekmīgākais inovāciju eksperts, #4 Thinkers50 pasaules vadības līderu sarakstā, Business Model Canvasizstrādātājs, biznesa modelēšanas grāmatu autors, STRATEGYZER vadītājs
Prof. PIERRE CASSE
IEDC-Bled School of Management
MĀRTIŅŠ ĀBOLIŅŠ
CITADELES ekonomists un Fiskālās disciplīnas padomes loceklis
Prof. ANDRIS PIEBALGS
Eiropas Universitātes Institūts (European University Institute)
ANDRIS STRAZDS
LATVIJAS BANKAS padomes padomnieks
JĀNIS DOMBURS
Žurnālists
DAIGA AUZIŅA-MELALKSNE
NASDAQ RIGA valdes priekšsēdētāja
JITSKE KRAMER
Korporatīvā antropoloģe, kas cenšas izprast pasaules TOP līderu un pārsteidzošu inovatoru, mazu tautu un to viedo dziednieku, kā arī ikdienas cilvēku uzvedības smalkumus.
INNA ŠTEINBUKA
Fiskālās disciplīnas padomes priekšsēdētāja, Latvijas fiskālas disciplīnas padome
MINDAUGAS RAKAUSKAS
TV3 GROUP Latvijā vadītājs
JURIS ŽAGARS
Dailes teātra direktors
MĀRTIŅŠ VECVANAGS
Vecvanags.lv, Biznesa treneris un koučs
SERGEJS KOSTJUČENKO
TET valdes loceklis, komercdirektors
STEVEN VAN BELLENGEM
Globāls viedokļa līderis klientu pieredzes jomā, NEXXWORKS un SNACKBYTES dibinātājs, jaunuzņēmuma Interact un AI uzņēmuma Hello Customer investors, Vlerick Business School profesors, Forbes un The Guardian autors
ĢIRTS RŪDA
FINANŠU UN KAPITĀLA TIRGUS KOMISIJAS padomes loceklis, ilgtspējīgu pārmaiņu virzītājs
KRISTĪNE JARVE
DELOITTE LATVIA vadošā partnere Baltijas valstīs
OLGA DZENE
Līderības attīstības eksperte, konsultante, trenere un koučs, TRIVIUMS apmācība
DĀVIS SIKSNĀNS
PRINTFUL līdzdibinātājs un DRAUGIEM GROUP padomnieks
ULDIS TATARČUKS
TET galvenais izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs
KASPARS ROŽKALNS
LATVIJAS INVESTĪCIJU UN ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA direktors
BAIBA RUBESA
NOVATORE līdzdibinātāja
VYTAUTAS AŠERIS, PhD
VINTED Director of Engineering, Partnership professor at VILNIUS UNIVERSITY MIF
SANTA ZALYALOVA
HEALTHTECHPRO līdzdibinātāja un vadītāja
ANDRIS RUBINS
Radošās aģentūras MAGIC vadošais partneris
ANTRA ZĀLĪTE
VISMA ENTERPRISE valdes priekšsēdētāja
AIGARS LAUZIS
BeTRITON valdes loceklis, dibinātājs un vadītājs
UNA ALEKSANDRA BĒRZIŅA-ČERENKOVA
Ķīnas Studiju centra direktore, RĪGAS STRADIŅA UNIVERSITĀTE Doktora studiju programmas “Politikas zinātne” vadītāja
ILZE GRASE-ĶIBILDE
MOLLER BALTIC Import direktore un projekta ATSLĒGAS turpinātāja
JĀNIS BETHERS
VIRŠI-A Biznesa attīstības vadītājs
REGITA ZEIĻA
LATVIJAS SOCIĀLĀS UZŅĒMĒJDARBĪBAS asociācijas direktore
HELMUTS BĒMS
SONARWORKS lidzdibinātājs un vadītājs
ANITA MILLERE
Grafoloģe, kriminālpsiholoģe, neiropsiholoģe
ALEXANDER SNURNITSYN
AGROUP vadītājs
LAURIS ALEKSEJEVS
Restorāna “36. līnija” šefpavārs un īpašnieks
VALDIS MELDERIS
Radio SKONTO rīta programmas vadītājs un VADĪTĀJU KONFERENCES EBIT moderators
Līderu pasākums ar vairāk nekā 40 runātājiem
Dažas prezentācijas no iepriekšējām konferencēm
Ko jūs teiktu, ja profesijas vai noteikta karjeras virziena izvēlē mūs neapturētu sabiedrībā pastāvošās attieksmes, barjeras, stereotipi?
Šī iniciatīva ir aicinājums kopīgi radīt nākotni, kurā gan zēni, gan meitenes var izvēlēties profesiju brīvi no attieksmēm, kas dziļi iesakņojušās sabiedrībā, kurā sievietes un vīrieši var doties pa izvēlēto karjeras ceļu, kas balstīts sasniegumos, nevis stereotipos. Šķietami ierobežojumi nepastāv ne zēniem, ne meitenēm, un tomēr dzimumu aizspriedumi ietekmē mūsu savstarpējās attiecības sabiedrībā, mazinot panākumu patieso vērtību. Vēlamies pateikties visiem lieliskajiem vīriešiem – daži ir nosaukti šeit, – kas pievienojās iniciatīvai, lai aizstāvētu vienlīdzīgas tiesības, lai atbalstītu un iedrošinātu ne tikai savas meitas, bet visas meitenes kļūt par labāko sevis izvēlēto versiju…
Izdzīvot dzīvi visā pilnībā, domājot par sasniegumiem, nevis stereotipiem!
Vairāk…
proudly supported by