KEVIN KELLY
Pasaulē ietekmīgākais futurologs (Futurologu ietekmes reitings), žurnāla WIRED dibinātājs un vecākais dumpinieks, piecu New York Times bestselleru autors
No tā izbēgt nav iespējams: 12 spēki, kas radikāli maina ikkatru mūsu dzīves jomu… Un runa nav par mākslīgo intelektu, virtuālo realitāti vai robotiem…
KEVIN
KELLY
PREZENTĀCIJAS TĒMA
The Future Will Be Shaped By Optimists
The future will be shaped by 12 inevitable forces that are emerging today. These are becoming, cognifying, flowing, screening, accessing, sharing, filtering, remixing, interacting, tracking, questioning and beginning. While these forces are mostly technological in nature, they will touch every aspect of our lives. Despite potential problems, for the most part, we’re facing a future of great opportunity.
Kevin Kelly ir žurnāla WIRED vecākais dumpinieks. Viņš ir viens no WIRED dibinātājiem un pirmos septiņus gadus ieņēma žurnāla galvenā redaktora amatu. Viņa jaunākā grāmata The Inevitable ir kļuvusi par New York Times un Wall Street Journal bestselleru.
Futurologu ietekmes reitings jau vairākus gadus pēc kārtas viņu ir atzinis par “ietekmīgāko futurologu mūsdienu pasaulē”.
Kevin Kelly ir viens no WIRED dibinātājiem un pirmos septiņus gadus darbojās kā žurnāla galvenais redaktors. Šobrīd viņš žurnālā WIRED ieņem vecākā dumpinieka amatu. Kelly vadībā WIRED ieguva ASV Nacionālo žurnālu balvu par vispārēju izcilību (nozares ekvivalents diviem Oskariem).
Kelly arī dibinājis un vadījis WELL – vienu no agrākajiem tiešsaistes pakalpojumiem, ko 1985. gadā izveidoja fonds Point Foundation. Tā kā WELL bija viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas nodrošināja publisko piekļuvi internetam, tas tiek uzskatīts par tiešsaistes kopienu un sociālo tīklu izveides pionieri. WELL virtuālā kopiena iedvesmoja daudzus citus agrīnos tiešsaistes uzņēmumus, piemēram, AOL.
Kā Point Foundation direktors Kelly iesaistījās vairākos tehnokultūras eksperimentos. Viens no tiem bija Cyberthon – pirmais diennakts virtuālās realitātes festivāls, kura 400 uzaicinātajiem viesiem bija iespēja izmēģināt dažnedažādas virtuālās realitātes piedāvātās iespējas. Tā bija pirmā reize, kad virtuālās realitātes rīki tika padarīti pieejami plašākai sabiedrībai.
Kelly ir sarakstījis grāmatu Out of Control: The New Biology of Machines, Economic and Social Systems, kas publicēta 1994. gadā. Šī daudzpusīgā grāmata apcer to, kā mašīnas, ekonomika un visi lielie cilvēku radītie izgudrojumi pakāpeniski kļūst bioloģiski. Žurnāls Fortune to ir nosaucis par “obligāto literatūru visiem vadītajiem”. Viņa otrā grāmata ir New Rules for the New Economy. Tā izklāsta digitālās pasaules ekonomiku, iepazīstinot lasītāju ar “brīvo” cenu nozīmi. New Rules kļuvusi par bestselleru ASV, un tā ir tulkota vācu, spāņu, itāļu, grieķu, ķīniešu, japāņu, korejiešu, nīderlandiešu, zviedru, portugāļu un igauņu valodā. 2010. gadā publicētais darbs What Technology Wants piedāvā pirmo “tehnoloģiju teoriju”, kas definē šī spēka dabu mūsu pasaulē. Viņa jaunākā grāmata ir The Inevitable (publicēta 2016. gadā) – tā pievēršas nenovēršamajām tendencēm, ko pieredzēsim nākamo 20 gadu laikā.
Kevin Kelly raksti ir publicēti daudzos ASV un starptautiskos izdevumos, piemēram, New York Times, The Economist,Time, Harpers, Science, GQ, Wall Street Journal un Esquire. Kelly arī rakstījis ikmēneša ceļojumu sleju žurnālam New Age Journal.
Viņa fotogrāfijas ir publicētas LIFE un citos izdevumos. Pirms tehnoloģiskā dzīvesveida pieņemšanas Kelly klejoja pa pasauli, uzņemot fotogrāfijas. Kādu vasaru viņš ar velosipēdu mēroja 8000 km distanci pāri visai ASV. Lielāko daļu 70. gadu viņš fotografēja dažādas nomaļas vietas Āzijā un publicēja savas fotogrāfijas žurnālos. Pavadījis 50 gadus, ceļojot pa 35 Āzijas valstīm, viņš izdeva opusu Vanishing Asia trīs sējumos, kurā dokumentētas Āzijas izzūdošās kultūras. Grāmata ir 1000 lappušu bieza un tajā iekļautas 9000 fotogrāfijas.
Kelly ir viens no bezpeļņas organizācijas The Long Now Foundation dibinātājiem, kā arī tās valdes loceklis un līdzpriekšsēdētājs. Šī organizācija apvieno cilvēkus ar misiju veicināt ilgtspējīgu domāšanu. The Long Now šobrīd ceļ pulksteni un bibliotēku, kas cilvēcei kalpos 10 000 gadu trīs sējumu – tas tiek būvēts Teksasas rietumos, kalna iekšienē. Projekta mērķis ir motivēt cilvēkus domāt par atbildību ilgtermiņā.
MATTHIAS SCHRANNER
Policijas un FIB ķīlnieku sarunu vešanas eksperts, ko FORBES atzinis par vienu no labākajiem sarunu vedējiem pasaulē, Schranner Negotiation Institute dibinātājs, bestsellera Negotiations On The Edge autors
MATTHIAS
SCHRANNER
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Kā risināt sarunas, kad realitāte ir sliktāka par pašu pesimistiskāko scenāriju?
“Matthias Schranner ir viens no labākajiem sarunu vedējiem pasaulē.”
– Forbes
Augsta riska sarunu eksperts Matthias Schranner savu kvalifikāciju ieguva, izejot apmācību policijā un FIB. Pēdējos 15 gadus viņš un viņa Schranner Negotiation Institute komanda sniedz konsultācijas klientiem, kas iesaistīti sarežģītās sarunās, tostarp ANO, globālām korporācijām un politiskajām partijām.
Viņš lasa vadītājiem paredzētu kursu par sarunu vešanu Negotiations on the Edge, un ir sarakstījis tādas grāmatas kā The Negotiator, Negotiations on the Edge, Costly Mistakes un The Schranner Concept®, kā arī vairākus rakstus un citas publikācijas.
Matthias Schranner konsultē uzņēmumu un valdību vadītājus vairāk nekā 40 valstīs, tostarp ASV, Ķīnā, Vācijā, Francijā, Francijā un Japānā. Viņa patentēto Schranner Concept® – metodi, kas ļauj gūt panākumus sarežģītās sarunās – izmanto Fortune 500 uzņēmumi visā pasaulē.
Matthias Schranner lasa lekcijas par sarunu vadīšanu Sanktgallenes Universitātē Šveicē un ir Schranner Negotiation LLC New York prezidents.
Dr. FREDERIK G. PFERDT
GOOGLE pirmais galvenais inovāciju evaņģēlists
Pirmās GOOGLE inovāciju laboratorijas CSI:Lab dibinātājs, STENFORDA UNIVERSITĀTES profesors, Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) inovāciju padomnieks
Dr. FREDERIK G.
PFERDT
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Kā mēs varam nodrošināties ar spēju orientēties nākotnes pasaulē un pārvērst cilvēces un mūsu planētas problēmas par iespējām?
Pasaulei ieejot jaunās nākotnes ērā, pārmaiņu temps arvien pieaug, neatgriezeniski izmainot ne tikai to, kā domājam, bet arī katra cilvēka visdziļāko būtību. Lai izdzīvotu šajos neskaidrību laikos, mums ir nepieciešams radošums un spēja ieviest jauninājumus. Kā mēs varam pārprogrammēt savu apziņas stāvokli, lai izgudrotu labāku rītdienu… jau šodien?
Frederik tic, ka radošums mīt ikkatrā no mums, tādēļ viņa kaislīgākā vēlme ir palīdzēt ikvienam cilvēkam atklāt savu iekšējo izgudrotāju.
Viņš ir izveidojis Google inovāciju evaņģēlistu kopienu, kurā šobrīd ir vairāk nekā 500 biedri, kā arī līdzdibinājis The Garage. Frederik turklāt ir Google pirmās inovāciju laboratorijas (CSI:Lab) radītājs: Alphabet/Google konglomerāta ietvaros to izmanto vairāk nekā 600 komandas gadā – no YouTube, aparatūras un Android līdz pārdošanai un mākoņpakalpojumiem, no cilvēkresursu komandas līdz [x] –, radot dažādus radošus risinājumus nopietnām problēmām, kā arī izstrādājot un testējot simtiem jaunu ideju vienā acumirklī.
Kā Stenfordas Universitātes Haso Platnera Dizaina institūta (d.school) pasniedzējs viņš lasa tādus kursus kā “Inovāciju mentalitātes uzlaušana” un “Mākslīgā intelekta vadītas nākotnes dizains”, turklāt šis darbs viņu dara patiesi laimīgu, jo viņš to uztver kā iespēju palīdzēt studentiem saprast, kā izmantot dizaina domāšanu, lai izgudrotu dažādas foršas, pasaulei nepieciešamas lietas. Viņš strādājis par viespētnieku Stenforda Universitātes Dizaina pētniecības centrā un par pētnieku Kolumbijas Universitātes EdLab laboratorijā, kur pētīja dizaina, tehnoloģiju un izglītības konverģenci.
Viņš ir Google Līderu skolas dibinātājs un šobrīd tiek uzskatīts par vienu no “desmit ietekmīgākajiem vāciešiem Silīcija ielejā” (SZ, Focus). Viņa pieeju inovāciju kultūrai, radošai vadībai un nākotnes tehnoloģijām izmanto jaunuzņēmumi, skolas, bezpeļņas organizācijas un valdības, kā arī Fortune 500 uzņēmumi un tādas organizācijas kā ANO, NASA, DFB un NBA. Frederik darbs ir publicēts vairāk nekā 180 starptautiskos laikrakstos, žurnālos un dokumentālās filmās, piemēram, FastCompany, Inc. Magazine, Times Magazine, WirtschaftsWoche, Der Spiegel, Financial Times, Capital, Manager Magazin, brandeins, Sueddeutsche Zeitung, The Telegraph, Arte TV, VOX TV un ARD.
Viņa godalgotā pieeja (New Work Award) viņam ir devusi iespēju kļūt par Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) padomnieku inovāciju jautājumos un Vācijas Futbola federācijas (DFB) inovāciju treneri. Turklāt kopā ar sievu Frederik, kuru dēvē arī par “radošuma pāvestu” (Focus), ir izveidojis izglītojošu rotaļu telpu bērniem: “Tüftelei”. Dzīvojot Silīcija ielejas virsotnē Santakrusas kalnos, viņa galvenais iedvesmas avots ir viņa trīs bērnu nerimstošā rotaļība un pētnieka gars.
Dr. JULIA SHAW
Tiesu psiholoģe, viltus atmiņu un atmiņas ilūziju pētījumu vadītāja, grāmatas Making Evil: The Science Behind Humanity’s Dark Side autore
Dr. JULIA
SHAW
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Making Evil: radīt sliktu cilvēku vai zinātni par cilvēces tumšo pusi…
Dr Julia Shaw ir Londonas Universitātes koledžas psiholoģijas zinātniece, vairāku bestselleru autore un BBC zinātnes komunikācijas speciāliste. Galvenokārt popularitāti ieguvusi ar saviem darbiem viltus atmiņas, biseksualitātes un kriminālās psiholoģijas jomā.
BISEKSUALITĀTE
2022. gada vasarā veikalu plauktos gaismu ieraudzīja Dr. Shaw trešā grāmata Bi: The Hidden Culture, History, and Science of Bisexuality– pārsteidzošs, izsmeļošs un dziļi personīgs pētījums par seksualitāti. Kā raksta The Guardian, “grāmata uzsāk sarunas, kas, iespējams, novedīs pie lielākas atpazīstamības, izpratnes un empātijas pret pilnīgi visiem cilvēkiem, neatkarīgi no tā, kā viņi sevi definē”.
Viņa ir viena no BBC raidījuma Bi People vadītājām un ir Bisexual Research Group dibinātāja.
KRIMINĀLĀ PSIHOLOĢIJA
2019. gadā Dr. Shaw publicēja starptautisko bestselleru Making Evil: The Science Behind Humanity’s Dark Side. Pamatojoties uz šo darbu, 2020. gadā viņa uzsāka godalgotā BBC podkāsta Bad People veidošanu, ko vada kopā ar komiķi Sofie Hagen. 2022. gadā viņa kopā ar Jazzy Gudd izlaida AudioNow podkāstu Böse.
ATMIŅA
Dr. Shaw ir veikusi plašus pētījumus par atmiņu juridiskā kontekstā, un 2016. gadā viņa publicēja savu debijas bestselleru “The Memory Illusion: Remembering, Forgetting, and the Science of False Memory”, kas ir tulkots vairāk nekā 20 valodās.
TELEVĪZIJA
Viņas darba popularitātes rezultātā Dr. Shaw ir saņēmusi vairākus uzaicinājumus parādīties televīzijā. Viņa vadījusi BBC2 raidījumu The Misinvestigations of Romesh Ranganathan, Vācijas kanāla TVNOW dokumentālo filmu par reāliem noziegumiem Mörderische Frauen, kā arī piedalījusies PBS raidījumā Memory Hackers.
Viņa piedalījās Vācijas televīzijas drāmas 8 Zeugen (Liecinieki) tapšanā kā eksperte-konsultante. Turklāt seriāla galvenā varone, kuru atveido slavenā vācu aktrise Alexandra Maria-Lara, balstīta tieši uz Dr. Shaw prototipu.
ZINĀTNISKĀS PUBLIKĀCIJAS
Dr. Shaw ir žurnāla BBC Science Focus žurnāla autore. Viņas publikācijas iepriekš tikušas publicētas tādos žurnālos kā Scientific American (2015–2017) un Psychology Today (2019–2020).
MARTIN LINDSTRØM
Biznesa, mārketinga un kultūras pārmaiņu eksperts
Viens no TIME Magazine 100 ietekmīgākajiem cilvēkiem pasaulē, septiņu New York Times bestselleru autors, vadošais pētnieks uzvedības psiholoģijas jomā.
MARTIN
LINDSTRØM
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Mazie dati: sīkas norādes, kas atklāj milzīgas tendences, un kādēļ organizācijās vairs nav veselā saprāta?
Martin Lindstrom ir atzīts par vienu no pasaulē vadošajiem uzņēmējdarbības, zīmolvedības un kultūras transformācijas ekspertiem. Viņa pētījumi uzvedības psiholoģijā un izdotie bestselleri ir pilnībā izmainījuši to, kā organizācijas uztver inovācijas, kultūru un pārmaiņas uzņēmējdarbībā. Martin ir dibinājis un vada Lindstrom Company – pasaulē vadošo zīmola un kultūras transformācijas grupu, kas šobrīd darbojas vairāk nekā 30 valstīs piecos kontinentos.
Žurnāls TIME Lindstrom ir atzinis par vienu no “100 ietekmīgākajiem cilvēkiem pasaulē”. Un jau trīs gadus pēc kārtas pasaules vadošais biznesa ikonu vērtēšanas resurss Thinkers50 viņu ir iekļāvis 50 pasaules vadošo biznesa domātāju sarakstā. Lindstrom ir ārkārtīgi pieprasīts lektors, kā arī septiņu New York Times bestselleru autors, kas tulkoti 60 pasaules valodās. The Wall Street Journal viņa grāmatu Brand Sense novērtēja kā “vienu no piecām labākajām mārketinga grāmatām, kas jebkad izdotas”, Small Data tika atzīta par “revolucionāru”, savukārt Buyology žurnālā TIME tika nodēvēta par “pagrieziena punktu zīmolvedības jomā”.
UZŅĒMĒJDARBĪBA IR PILNĪBĀ MAINĪJUSIES
Diezgan drosmīgs apgalvojums, vai ne? Bet padomājiet par to – pirms vairākiem gadiem mēs noticējām koncepcijai, ko dēvē par “zīmoliem”. Zīmoli mums ļauj nodibināt jauku un lipīgu saikni ar mūsu klientiem. Vēlāk mēs ieguldījām milzīgus līdzekļus modernās tehnoloģiju sistēmās, kas ļāva automatizēt garlaicīgos un vienmuļos pienākumus, tādējādi cilvēki varēja pavadīt vairāk laika, izmantojot savas “smadzenes”. Mēs to nosaucām par efektivitāti. Pēc tam mēs ieviesām dažādus KPI rādītājus, lai kvantificētu ikkatru veikto darbību. Tam visam bija jāstrādā vienmērīgi, efektīvi un rentabli. Tikai kaut kur pa ceļam mēs pazaudējām vīziju…
Zīmoli šobrīd ir ieslēgti nodaļās. Sistēmas ir sākušas diktēt, kā mēs tērējam savu laiku un enerģiju. Šīs sistēmas uzturēšanas slogs cilvēkus ir tā nomocījis, ka vien retais spēj atrast laiku, lai pievērstos “inovācijām” – tā vietā viņu uzmanību pieprasa nebeidzamā cīņa starp dažādu nodaļu mūžam konfliktējošajiem KPI, kas destabilizē to spēju veiksmīgi risināt starpdepartamentu problēmas.
Vai ir brīnums, ka klientu apmierinātība strauji krītas, darbinieki izdeg no nemitīgajām pārmaiņām, bet uzņēmumi, kas agrāk ieņēma augstākās pozīcijas, vienkārši izkūp gaisā? Izklausās pazīstami?
Mums ir laiks pārgrupēties. Pārdomāt. Pārveidot. Un sākt no jauna.
MALENE RYDAHL
BOSTON CONSULTING GROUP vecākā padomniece, pasniedzēja Sciences Po Paris Politikas un starptautisko attiecību universitātē un prestižajā biznesa augstskolā HEC Executive Education
Kā dzīvot laimīgā organizācijā bez jebkādām ilūzijām?
MALENE
RYDAHL
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Kā dzīvot laimīgā organizācijā bez jebkādām ilūzijām?
Kā biznesa vadības stils ietekmē uzņēmuma sasniegumus un finanšu rezultātus, un kā tas veicina uzticību, inovācijas un iesaistīšanos? Kādēļ dāņu darbinieki ir vieni no laimīgākajiem pasaulē?
Malene Rydahl ir līderības domātāja, rakstniece un vadītāju koučs. Viņa specializējas labklājības un veiktspējas jautājumu risināšanā uzņēmumos, iedvesmojoties no dāņu vadības modeļa. Viņa ir dzimusi Dānijā, taču jau vairāk nekā 20 gadus dzīvo Parīzē. Malene Rydahl skaidro, kādēļ dāņu darbinieki ir vieni no laimīgākajiem pasaulē un kā dāņu vadības stils tiešā un pozitīvā veidā ietekmē uzņēmumu finansiālos rezultātus.
Pamatojoties uz saviem pētījumiem un korporatīvo pieredzi, Malene Rydahl ar korporatīvo pasauli dalās savās plašajās zināšanās par darbinieku iesaisti, inovācijām un veiktspēju.
Pētījumi liecina, ka lielākā daļa darba ņēmēju mūsdienās nejūtas iesaistīti savā darbā. Tā rezultātā uzņēmumos vērojama liela darbinieku rotācija, palielinās darbnespējas gadījumu skaits, taču – pats svarīgākais – darbiniekiem trūkst radošuma, inovāciju un produktivitātes dzirksts.
Malene Rydahl ir Boston Consulting Group (BCG) vecākā padomniece. Viņa arī lasa lekcijas par dāņu vadības moduli Francijas Sciences Po Paris Politikas un starptautisko attiecību universitātē un prestižajā biznesa augstskolā HEC Executive Education, kā arī INSEAD biznesa skolā Singapūrā.
Malene ceļo pa pasauli, daloties ar vadītājiem un uzņēmumiem savos atklājumos par to, kāpēc dāņi ir viena no laimīgākajām tautām pasaulē, un kā biznesa vadības stils var ietekmēt darba rezultativitāti, veicināt uzticību, novatorismu un iesaistīšanos. Viņa sniedz runas lielākajos Francijas un starptautiskajos uzņēmumos un palīdz integrēt un aktivizēt programmas, pasniedzot meistarklases un vadot koučinga sesijas par līderību un labklājību.
Viņa ir guvusi plašu un bagātīgu pieredzi, 18 gadu garumā strādājot korporatīvajā pasaulē (luksusa pakalpojumi, viesnīcas), bet 2012. gadā saņēma franču žurnāla “L’Express” atzinību kā viena no “24 gada sievietēm”.
2018. gadā viņa pievienojās Francijas prezidenta Emanuela Makrona delegācijai vizītē Dānijā, turklāt viņai tika piešķirts Francijas valsts goda apbalvojums – Chevalier de l’Ordre des Arts et des Lettres ordenis. Malene ir saņēmusi goda titulu kā labās gribas vēstniece Kopenhāgenā.
PETER HINSSEN
Uzņēmējs, investors, Masačūsetsas Tehnoloģiju institūta Sloana vadībzinātņu skolas un Londonas Biznesa skolas lektors, NEXXWORKS partneris
Izaugsme ne tikai Vienradžiem, bet arī Fēniksiem: tradicionāliem lielajiem uzņēmumiem, kas, līdzīgi mītiskajam putnam, atkal un atkal ceļas no pelniem, atklājot sevi no jauna un kļūstot arvien spēcīgāki.
PETER
HINSSEN
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Izaugsme ne tikai Vienradžiem, bet arī Fēniksiem: tradicionāliem lielajiem uzņēmumiem, kas, līdzīgi mītiskajam putnam, atkal un atkal ceļas no pelniem, atklājot sevi no jauna un kļūstot arvien spēcīgāki.
Jaunuzņēmumi-vienradži ir brīnišķīgi. Taču – būsim godīgi – lielākā daļa no mums par vienradža dibināšu (un pat strādāšanu tajā) var tikai sapņot. Vairums no mums ir saistīti ar lieliem uzņēmumiem, kas mūsdienu pasaulē nereti ir spiesti ieguldīt pamatīgas pūles, lai noturētu aizvien mainīgo patērētāja uzmanību. Tieši tādēļ šī runa ir par fēniksu – ne mazāk maģisku būtni, kas tomēr zināmā mērā pārstāv mazliet reālistiskāku uzņēmējdarbības vīziju. Tie ir uzņēmumi, kas spēj cikliski “atdzimt” un izgudrot sevi no jauna: gluži kā fēnikss, tie atkal un atkal piedzimst no pelniem, ar katru reizi kļūdami arvien spēcīgāki. Tie ir tādi uzņēmumi kā Walmart, Volvo, Disney, Apple, Microsoft, Ping An, Assa Abloy, AT&T un tiem līdzīgie.
Peter Hinssen ir sērijveida uzņēmējs, konsultants un viens no konferences īpašajiem viesiem, kura runa pieskarsies tādām tēmām kā radikālas inovācijas, vadība un digitālo tehnoloģiju ietekme uz sabiedrību un uzņēmējdarbību.
Atzīts autors
Peter ir sarakstījis piecas izcilas grāmatas par uzņēmējdarbību. Viņa grāmata The Phoenix and The Unicorn(2020. gada marts) ir par fēniksiem – uzņēmumiem, kas gluži kā šī mītiskā būtne spēj cikliski “atdzimt” un izgudrot sevi no jauna, atkal un atkal piedzimstot no pelniem un topot arvien spēcīgāki. The Day After Tomorrow (2017, jūnijs) pievēršas jautājumam par to, kā izdzīvot radikālu inovāciju laikmetā. The Network Always Wins (2014) skaidro, kādēļ uzņēmumiem nav citas izvēles, kā kļūt par vienotu tīklu mūsdienu tīklveida pasaulē. Grāmatā The New Normal(2010) Peter uzņēmumus motivē testēt digitālās pasaules robežas un runā par to, kas notiek, kad kāda tehnoloģija kļūst “normāla”. Business/IT Fusion (2008) ir veidota kā rokasgrāmata par to, kā risināt konfliktu starp uzņēmējdarbību un IT. Peter regulāri tiek aicināts piedalīties dažādu (starptautisku) publikāciju veidošanā. Viņa raksti tiek publicēti žurnālā Forbes, un viņš ir LinkedIn influenceris.
Pieprasīts referents, biznesa skolu lektors un vadītājs
Peter ir pasaulē atzīts sabiedriskās domas veidotājs radikālo inovāciju jomā. Viņš ir apceļojis pasauli, uzstājoties tādos uzņēmumos kā Google, Apple, Facebook, Amazon, Accenture, Microsoft…, kā arī bijis galvenais viesis vairāku Fortune1000 uzņēmumu iekšējās konferencēs. Viņš pilda lektora pienākumus vairākās slavenās biznesa skolās, piemēram, Londonas Biznesa skolā, Masačūsetsas Tehnoloģiju institūta Sloana vadībzinātņu skolā un Pola Merāža Biznesa skolā Kalifornijas universitātē, Ērvinā. Viņš arī darbojas vairāku uzņēmumu valdēs kā padomdevējs ar inovācijām un tehnoloģijām saistītos jautājumos.
Sērijveida uzņēmējs
Jau vairāk nekā piecpadsmit gadus Peter dzīve ir saistīta ar tehnoloģiju jaunuzņēmumiem. Viņa pirmo uzņēmumu e-COM iegādājās Alcatel-Lucent, otro uzņēmumu Streamcase – Belgacom, bet Across Technology – Delaware Consulting. Viņa trešais uzņēmums (Porthus) 2006. gadā tika kotēts biržā un to iegādājās Descartes. Līdzās jaunuzņēmumu dibināšanai viņš ir darbojies kā konsultants uzņēmumā McKinsey & Company, pievēršoties digitālās un tehnoloģiju stratēģijas jautājumiem. Peter pašreizējais uzņēmums NEXXWORKS palīdz organizācijām kļūt elastīgām, inovatīvām un strādāt, nebaidoties no rītdienas.
MARK GALLAGHER /
DAVID COULTHARD
F1 vadītājs ar vairāk nekā 30 gadu pieredzi sacensību priekšgalā / Leģendārais trīspadsmitā F1 Grand Prix uzvarētājs
Kā uzvarēt biznesa sacensībās? Mācības no Formula 1 trases
FELIPE GOMEZ
Pianists, kurš apvieno savu dzīves kaislību – mūziku – ar dziļu izpratni par uzņēmējdarbības vadību.
Tas ir muzikāls ceļojums cauri vadības ķermenim, prātam un dvēselei. Ko biznesa līderi var mācīties no mūzikas pasaules virtuoziem? Sagatavojieties fantastiskai mūzikai un… dziediet līdzi!
FELIPE
GOMEZ
PREZENTĀCIJAS TĒMA
Muzikāls ceļojums cauri vadības ķermenim, prātam un dvēselei.
Apvienojot dziļas zināšanas vadībā ar savu mūža aizraušanos – mūziku –, Felipe klausītājus iedvesmo ar izklaidējošu un neaizmirstamu mācību pieredzi. Aplūkojot to, kādi instrumenti un idejas ir nepieciešami, lai cilvēks kļūtu par virtuozu, un ilustrējot šīs atziņas ar flīģeļa pavadījumu, Felipe mudina savu publiku tiekties uz izcilību, veidot jēgpilnas un ilgstošas attiecības, kā arī ņemt aktīvu dalību inovāciju kultūras radīšanā.
Ko biznesa līderi var mācīties no mūzikas pasaules virtuoziem? Sagatavojieties fantastiskai mūzikai… un dziediet līdzi!
“Felipe pārstāv ļoti unikālu domu līdera, humānista, patiesa mākslinieka gara, nemierīga, neatlaidīga un apņēmīga darītāja apvienojumu. Viņš efektīvi izplata savu pasaules redzējumu un palīdz mums apzināt vietas, kurām nepieciešami uzlabojumi. Viņš uzbur izcilu priekšnesumu, kas apbur klausītājus ar tā vienkāršo, bet spēcīgo vēstījumu, sniedzot ietvaru efektīvu un patiešām transformējošu pārmaiņu organizēšanai – sākot jau no rītdienas.”
Felipe Gomez ir sniedzis vairāk nekā 1000 uzstāšanās 25 pasaules valstīs, žilbinot klausītājus dažādos korporatīvajos pasākumos, asociāciju kongresos un globālās līderu konferencēs. Viņa drosmīgās idejas, meistarība un izklaidējošās performances regulāri izpelnās stāvošas ovācijas.
Felipe ir veiksmīgi uzstājies vairākās pasaules prestižākajās vadības un līderības konferencēs.
Felipe veiksmes pamatā ir viņa plašā starptautiskās vadības pieredze un izcilā klavierspēles talanta spēks, kas klausītāju pārņem savā varā. Viņa enerģiskā un interaktīvā performance atklāj viņa mūziku kā spēcīgu metaforu dzīves līkločiem un uzņēmējdarbības izcilībai.
Felipe ir bestsellera Attitude-E autors, viņš vada iknedēļas interviju programmu ar pasaules līderiem Pensando en Voz Alta un pašlaik raksta savu trešo grāmatu: Virtuoso.
Dzimis Kolumbijā, Felipe ir ieguvis maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā Starptautiskajā pārvaldības attīstības institūtā Šveicē, kur viņš arī apguva programmu par digitālās uzņēmējdarbības transformācijas vadību.
KEVIN KELLY
Pasaulē ietekmīgākais futurologs (Futurologu ietekmes reitings), žurnāla WIRED dibinātājs un vecākais dumpinieks, piecu New York Times bestselleru autors
No tā izbēgt nav iespējams: 12 spēki, kas radikāli maina ikkatru mūsu dzīves jomu… Un runa nav par mākslīgo intelektu, virtuālo realitāti vai robotiem…
MATTHIAS SCHRANNER
Policijas un FIB ķīlnieku sarunu vešanas eksperts, ko FORBES atzinis par vienu no labākajiem sarunu vedējiem pasaulē, Schranner Negotiation Institute dibinātājs, bestsellera Negotiations On The Edge autors
Dr. FREDERIK G. PFERDT
GOOGLE pirmais galvenais inovāciju evaņģēlists
Pirmās GOOGLE inovāciju laboratorijas CSI:Lab dibinātājs, STENFORDA UNIVERSITĀTES profesors, Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) inovāciju padomnieks
Dr. JULIA SHAW
Tiesu psiholoģe, viltus atmiņu un atmiņas ilūziju pētījumu vadītāja, grāmatas Making Evil: The Science Behind Humanity’s Dark Side autore
MARTIN LINDSTRØM
Biznesa, mārketinga un kultūras pārmaiņu eksperts
Viens no TIME Magazine 100 ietekmīgākajiem cilvēkiem pasaulē, septiņu New York Times bestselleru autors, vadošais pētnieks uzvedības psiholoģijas jomā.
PETER HINSSEN
Uzņēmējs, investors, Masačūsetsas Tehnoloģiju institūta Sloana vadībzinātņu skolas un Londonas Biznesa skolas lektors, NEXXWORKS partneris
SHAHRZAD KIAVASH
Triatloniste, paraolimpiete
DAVID COULTHARD
Leģendārais trīspadsmitā F1 Grand Prix uzvarētājs
Kā uzvarēt biznesa sacensībās? Mācības no Formula 1 trases
MARK GALLAGHER
F1 vadītājs ar vairāk nekā 30 gadu pieredzi sacensību priekšgalā
FELIPE GOMEZ
Pianists, kurš apvieno savu dzīves kaislību – mūziku – ar dziļu izpratni par uzņēmējdarbības vadību. Tas ir muzikāls ceļojums cauri vadības ķermenim, prātam un dvēselei.
KONFERENCES REFERENTI
CITI KONFERENCES REFERENTI
KEVIN KELLY
Pasaulē ietekmīgākais futurologs (Futurologu ietekmes reitings), žurnāla WIRED dibinātājs un vecākais dumpinieks, piecu New York Times bestselleru autors
Dr. JULIA SHAW
Tiesu psiholoģe, viltus atmiņu un atmiņas ilūziju pētījumu vadītāja, grāmatas Making Evil: The Science Behind Humanity’s Dark Side autore
DAVID COULTHARD
Leģendārais trīspadsmitā F1 Grand Prix uzvarētājs
MATTHIAS SCHRANNER
Policijas un FIB ķīlnieku sarunu vešanas eksperts, ko FORBES atzinis par vienu no labākajiem sarunu vedējiem pasaulē
VALĒRIJA LIEĢE
Oaklins Baltics partnere, Oaklins International valdes locekle
MALENE RYDAHL
BOSTON CONSULTING GROUP vecākā padomniece, pasniedzēja Sciences Po Paris un HEC Executive Education
JĀNIS DOMBURS
Žurnālists
MARK GALLAGHER
F1 vadītājs ar vairāk nekā 30 gadu pieredzi sacensību priekšgalā
LAURIS MENCIS
SWEDBANK vadītājs Latvijā
MARTIN LINDSTRØM
Biznesa, mārketinga un kultūras pārmaiņu eksperts Viens no TIME Magazine 100 ietekmīgākajiem cilvēkiem pasaulē, septiņu New York Times bestselleru autors
INGA SPRIŅĢE
Re:Baltica līdzdibinātāja, pētnieciskā žurnāliste
KĀRLIS DANĒVIČS
SEB bankas valdes loceklis, SOS bērnu ciematu padomes priekšsēdētājs, BICG padomes priekšsēdētājs
MĀRTIŅŠ ĀBOLIŅŠ
CITADELES ekonomists un Fiskālās disciplīnas padomes loceklis
PETER HINSSEN
Uzņēmējs, investors, Masačūsetsas Tehnoloģiju institūta Sloana vadībzinātņu skolas un Londonas Biznesa skolas lektors, NEXXWORKS partneris
Dr. FREDERIK G. PFERDT
GOOGLE pirmais galvenais inovāciju evaņģēlists Pirmās GOOGLE inovāciju laboratorijas CSI:Lab dibinātājs, STENFORDA UNIVERSITĀTES profesors
REINIS POZŅAKS
#Twiterakonvojs, AGENDUM.LV
Dr. EDMUNDS APSALONS
TRIVIUMS konsultants un treneris starppersonu komunikācijas jomā ar Brēmenes Universitātes un Latvijas Universitātes doktoru filozofijā, grāmatu autors
ANDREW KEEN
Britu-amerikāņu uzņēmējs un rakstnieks, īpaši pazīstams ar savu viedokli par to, kā pašreizējā interneta kultūra un tīmekļa 2.0 tendence grauj kultūru
MĀRTIŅŠ VECVANAGS
Biznesa treneris un koučs, Vecvanags.lv
PAULIUS AVIŽINIS
OVC CONSULTING vadītājs
MALCOLM DEVOY
PHD Worldwide's Chief Strategy Officer
SHAHRZAD KIAVASH
Triatloniste, paraolimpiete
FELIPE GOMEZ
Pianists, kurš apvieno savu dzīves kaislību – mūziku – ar dziļu izpratni par uzņēmējdarbības vadību.
STEFAN HYTTFORS
Zviedru futūrists
JURIS BUNDULIS
OLAINFARM valdes priekšsēdētājs
FRANCISCO JAVIER FERNANDEZ CRUZ
Spāņu kultūras centra SÉNECA dibinātājs un direktors
ARNIS JĒKABSONS
Digitālā mārketinga aģentūras ELEMENT partneris un vadītājs
DACE DOVIDENA
RETAIN CONVENIENCE LATVIA (zīmoli “Narvesen” un “Caffeine”) Valdes priekšsēdētāja un vadītāja
Dr KATA FREDHEIM
SSE Riga Viceprezidente stratēģijas un partnerības jautājumos, Asocietā profesore
YURI ROMANENKOV
Stockholm School of Economics in Riga viceprezidents, Binesa vadības programmu direktors
ZANE ČULKSTĒNA
ERDA dibinātāja un vadītāja
Dr. GUNDARS BĒRZIŅŠ
Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes dekāns, profesors, SSE Rīga Foundation valdes loceklis, LU studentu Biznesa inkubatora padomes loceklis
ANDRIS GRAFS
Baltijas Korporatīvās pārvaldības institūts, viceprezidents, vadītājs Latvijā
KASPARS KAULIŅŠ
TILDE biznesa attīstības vadītājs, mākslīgā intelekta tehnoloģiju evanģēlists, TRIVIUMS biznesa attīstības un vadības konsultants
PĒTERIS DALIŅŠ
KPMG Emerging Technology grupas vadītājs, bijušais Emergn priekšsēdētājs
MAIJA ROZENFELDE
KID DESIGN partnere un dizaina direktore, Latvijas Mākslas akadēmijas Dizaina nodaļas vadītāja
JOLANTA CIHANOVIČA
Psiholoģe un cilvēktiesību aktīviste, vadītāja, TRIVIUMS trenere un vadības konsultante
INGUS RŪĶIS
MAPON direktors un Draugiem Group Mentoru kluba biedrs – pārliecināts introverts
BAIBA APINE
Informācijas tehnoloģiju un kiberdrošības eksperte, Latvijas Universitātes padomes locekle, Oschadbank Ukrainā padomes priekšsēdētāja 2019.-2023.
ALDIS CIMOŠKA
Efficiency.lv vadītājs un efektivitātes risinājumu ieviesējs, KIC / SIA Komercizglītības centrs biznesa treneris
Dr.sc.ing. SANDIS DEJUS
Rīgas Tehniskās universitātes Ūdens pētniecības un vides biotehnoloģiju laboratorijas vadošais pētnieks – Dzeramā ūdens entuziasts
JĀNIS KREILIS
Biedrības "Ar pasaules pieredzi Latvijā" līdzdibinātājs, ikdienā - jaunuzņēmuma Hyperjob līdzdibinātājs un vadītājs
ANDRIS VANAGS
SAKRET HOLDINGS padomes priekšsēdētājs
ANDRIS K. BĒRZIŅŠ
CHANGE VENTURES valdes priekšsēdis, TechHub Riga un partneris
GEORGS RUBENIS
Meditācijas skolotājs
VALDIS MELDERIS
Radio SKONTO rīta programmas vadītājs, VADĪTĀJU KONFERENCES EBIT moderators
EVA JOHANSONE
Žurnāliste, VADĪTĀJU KONFERENCES EBIT moderatore
* REFERENTU SARAKSTS TIEK PAPILDINĀTS
Līderu pasākums ar vairāk nekā 40 runātājiem
Ko jūs teiktu, ja profesijas vai noteikta karjeras virziena izvēlē mūs neapturētu sabiedrībā pastāvošās attieksmes, barjeras, stereotipi?
Šī iniciatīva ir aicinājums kopīgi radīt nākotni, kurā gan zēni, gan meitenes var izvēlēties profesiju brīvi no attieksmēm, kas dziļi iesakņojušās sabiedrībā, kurā sievietes un vīrieši var doties pa izvēlēto karjeras ceļu, kas balstīts sasniegumos, nevis stereotipos. Šķietami ierobežojumi nepastāv ne zēniem, ne meitenēm, un tomēr dzimumu aizspriedumi ietekmē mūsu savstarpējās attiecības sabiedrībā, mazinot panākumu patieso vērtību. Vēlamies pateikties visiem lieliskajiem vīriešiem – daži ir nosaukti šeit, – kas pievienojās iniciatīvai, lai aizstāvētu vienlīdzīgas tiesības, lai atbalstītu un iedrošinātu ne tikai savas meitas, bet visas meitenes kļūt par labāko sevis izvēlēto versiju…
Izdzīvot dzīvi visā pilnībā, domājot par sasniegumiem, nevis stereotipiem!
Vairāk…
proudly supported by